بدل سازی برای اصلاح‌طلبان روشی نخ‌نما شده

نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ایجاد جریانی به نام “نو‌اصلاح‌طلبان” یا “شبه‌اصلاح‌طلبان” در فضای سیاسی کشور، گفت: این جریانات را برخی نهادهای سیاسی ایجاد می‌کنند تا بتوانند به مقاصد مقطعی خود دست یابند. 

 

جمشید انصاری خاطرنشان کرد: بدل سازی برای اصلاحات یک روش نخ‌نما شده و سابقه‌‌دار است و در مواقعی پی‌ریزی می‌شود که برخی قصد حذف اصلاح‌طلبان از عرصه سیاسی کشور را داشته باشند. 

 

وی گفت: این جریان فاقد ریشه و اصالت اجتماعی است و نمی‌تواند خاصیتی برای جامعه داشته باشد و از طرفی مردم هم متوجه روند انجام شده برای بروز این جریانات هستند، چرا که این افراد و تفکر آن‌ها برخاسته از بطن جامعه و خواست اجتماعی مردم نیست. 

 

انصاری تاکید کرد: افرادی که برای ایجاد این شبهه در میان مردم تلاش می‌کنند تنها به منافع مقطعی خود فکر می‌کنند و پس از به دست آوردن این منافع موقتی از صحنه کنار می‌روند، بنابراین تلاش‌های آن‌ها در این زمینه نتیجه و دوامی نخواهد داشت. 

 



نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان با اشاره به تحقق شرایط حضور اصلاح طلبان در انتخابات گفت: در حال حاضر چشم‌انداز روشنی از تحقق شرایطی که اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات عنوان کرده‌اند دیده نمی‌شود و تحولی در فضای سیاسی کشور نسبت به گذشته رخ نداده است و در صورتی که شرایط برای اصلاح‌طلبان مناسب نباشد نمی‌توانند چون گذشته در صحنه حضور پیدا کنند.

منبع:  ایلنا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا